Hellu hellu hellu!

Idag var det introduktion för kursen Möte mellan människor. Kan inte riktigt påstå att jag är så taggad för ännu en pedagogikkurs.
Klassen blev uppdelad i 2 grupper och i dessa grupper skulle man dela in sig i studiegrupper. Ja, ni hörde rätt, vi fick dela in oss själva för en gångs skull. Känns som man går på lågstadiet när läraren delar in grupperna. Så det är jag glad för!
Det är så dumt annars när läraren gör det, för de har ju ingen som helst aning om hur vi alla jobbar. Kul om man själv, som ändå vill satsa rätt mycket, hamnar med någon som bara hänger med. (Ja, detta har man varit med om allt för många gånger i speciellt gymnasiet, uschauschauschauscha).

Efter introduktionen käkade vi lunch och drog sen och bowlade. Grymt skoj var det! Gick sissådär i början för mig, men sedan vann jag ;D Höhö. Kul när Erika skulle köra första gången och hon säger att hon är skitdålig på det, slänger iväg klotet och det blir en strike! Haha, skitdålig var det va? ;)

Nu ska jag ta och kolla kläderna som jag var och hämtade ut nyss från ellos :) Spännade spännande!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback