Helgen!

Kom på att jag inte skrev något om helgen. Kanske berodde på att det enda jag då tänkte på var "Tenta på söndag, tenta på söndag, tenta på söndag".

På lördagen kom mina föräldrar på besök. Pappa och Anders spenderade hela dagen nere i garaget och fixade med Anders bil. Mycket jobb med den har jag förstått. Nytt batteri, nya däck, nya bromsar (?), laga det, laga det, and so on. Skönt att pappaproffset kan hjälpa till så mycket med den :) hihi

Jag och mamma tog en promenad ner till stan och kollade i affärer och hade det bra. Vi hittade lite fina grejer båda två. Sedan gick vi hemåt, åt lunch, fikade med pappa och Anders, spelade yatzy (hur skulle en dag utan yatzy se ut för er mami och papi? hihi). Sedan förhörde mamma mig på ekologin, sedan åt vi middag och de for väl hem runt sju.
Riktigt mysig dag :)

Kommentarer
Postat av: Papsi

Skitspel!

2009-01-21 @ 07:25:00

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback