Heelg!

Igår var jag hos Persson och käkade middag. Gissa vad vi åt?
Inte så svårt att gissa va? Nee!
Vi pratade, lyssnade på musik och kollade på en film, Finding Neverland med Johnny Depp och Kate Winslet. Rätt bra film faktiskt, småskum ibland bara. Slutade i alla fall med att både jag och p satt med tårar i ögonen. Freddie Highmore som spelade Peter var så grymt grymt duktig :)

Idag då. Ja, det har inte hänt så mycket. Sov länge, segade länge. Superskönt!

Vi har nyligen ätit och nyss så drog Anders till en polare för spelkväll. Kände själv inte för att följa med, men det blir lite tråkigt att vara hemma själv. Men men, har laddat upp med film, bira och massa annat gott, så jag tror jag klarar mig.

Sitter och tittar på Två pappor för mycket som går på 5an just nu. Sen får jag se vad det blir :)
Hoppas ni får en skoj kväll, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback