Bööö

Innan lunch var jag riktigt duktig med pluggandet. Stog emot mig själv, ville sätta igång datorn för att "bara kolla typ facebook och bloggar en liten stund". Brukar annars ha datorn igång och hoppa mellan den och pluggandet, men fram tills lunchen var den avstängd, woho.

Efter promenaden blev det sämre med pluggandet, men körde på en dryg timme intensivt i alla fall. Sen gick det utför, haha. Får se om Anders kanske vill förhöra mig sen när han kommer hem. Tror inte direkt på det, men vi får väl se.

Jag har haft på mig min sov t-shirt hela dagen, haha, inte ens orkat byta om. Så jag är redo för att gå och lägga mig när som helst, höhö.

Jaja, nu kallar disken och matlagningen.. bajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback