Äsch!

Det var grymt skönt med träning idag. Spinning-passet var bra, men grymt dålig musik. Är ju musiken som ska tagga än till att kämpa på och det gjorde den ju inte direkt.

Har suttit med pluggandet sen jag kom hem från träningen, men kan inte direkt säga att det går nå vidare. Jag vet inte vad jag ska skriva! Böö!

Imorgon blir längsta dagen jag gått i skolan. Hallå, 08.30 - 20.00??? Visst, det är för att jag lagt till en extrakurs där på kvällen, men man tror ju inte då att chansen är så stor att den läggs samma dag som man har heldag redan? :P Så imorgon blir det till att ta med sig feta matsäcken med lunch, fika och midddag. Haha!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

spinning... duktiga du!


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback