Ännnnnnu en pluggdag står på schemat!

Tjenamors!

Gick upp runt åtta, åt frukost och dök ner i böckerna runt halv nio. Har suttit där sedan dess, förutom en break för att ringa KS och be dom skicka min journal hit till Gävle. Tog en break nyss också för att äta lunch och tänkte nu gå ut och få lite luft. Ska väl gå en sväng förbi konsum och hämta ut mitt paket som ligger och väntar där. Inte direkt ett sånt där roligt paket som man går och längtar efter, utan där ligger 5 stycken kurslitteraturböcker till kursen som börjar nästa vecka. Woho, pedagogikens värld, här kommer jag igen. Böhöö!

Jaja, nu ska jag bege mig ut till snön och kylan OCH solen! Det är lite varmare nu än vad det var imorse, då det var runt 17-18 minusgrader. Nu ligger det runt 10 minus, så blir till att klä på sig ordentligt ändå.

Hoppas ni får en mysig fredag, utan plugg, som min kommer bestå av. Woho, tjooohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback