Sämsta jag

Idag var det planerat att plugga hela dagen lång och lära mig massor massor. Tror ni att jag gjort det?
Fyfan vad sämst jag varit idag. Visst, dagen är inte slut än, men snart ska jag börja med maten, diska och träna. Så, så himla mycket mer känns det inte som jag kommer få gjort.

Motivationen ligger på minus, diciplinen har flugit någon annanstans.
Jag har läst ca 30 sidor, åh så bra jobbat johanna!!!

Räcker med att titta ner i ekologiboken så blir man deprimerad.

Nä detta kan inte få fortsätta, måste dunka lite musik för att komma på bättre humör, sen kanske, seeen kanskeee jag får något gjort.

Eh, hoppas ni andra har det bättre än vad jag har..

hejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig , kämpa på hjärtat

2009-02-26 @ 10:09:29

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback