Så var helgen över då, buhu

Varför ska helgen gå så snabbt? Va va va?
Det har i alla fall varit en mysig helg måste jag säga. På fredagskvällen stog biljard med tjejerna på schemat. Grymt kul faktiskt, även fast jag sög, haha!




Igår blev det melodifestivalen för mig och Anders med massa gott att äta och dricka. Var väl ingen höjdarunderhållning med melodifestivalen, men ett fåtal låtar var väl bra. Tyckte första låten var bra med Nina (?) och sen var väl Alcazar rätt bra också, men dom låter ju som de alltid brukar låta. Kan någon kanske förklara för mig varför man röstar på Carolina af Ugglas? Jag förstår det då inte. Nope!

Jaja, håller på att plugga lite nu, eller ja, jag försöker. Håller dessutom på att baka bröd :) Hoppas det blir gott det.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback