Paus

Tar en liten liten liten paus från pluggandet nu för att slänga in ett inlägg. Var ju ett tag sen nu.
Sitter och skriver på den där förbannande hemtentan som jag inte kommer någon vart med. Eller ja, jag har ju skrivit en del men känns som det bara blir skit.

I helgen var jag som sagt i huvudstaden. Träffade föräldrarna och hade det mys. På lördagen bar det av in till Orionteatern för att se Bounce. Väldigt annorlunda föreställning måste jag säga. Liknar inget jag varit på förut.
Det utspelade sig runt om, över oss och bland oss. Väldigt ballt, men man saknade den röda tråden lite. Det har alltid varit någon sorts handling i Bounce tidigare föreställningar och nu var det lite huller om buller med det. Det var spindlar, sand och såpa som kom ner ifrån taket, studsmatta, kravallpoliser, mobbning, osv. Vissa scener var grymt häftiga, som när de kom in i början bland publiken i läskiga masker och sedan så kom det två gigantiska spindlar (deltagarna gick på styltor med spindelförklädnader, okeej?). Sedan hoppade de ner för en hög vägg ner i studsmattan och upp igen. Ja, okej svårt att föreställa sig detta när jag förklarar, men det var ballt. Sedan var det häftigt att scenerna förflyttade sig och hela publiken var tvungen att flytta sig.

Jaja, det var mestadels coolt, men vissa scener hade de gärna kunnat skippa.

Nuuuuuuuuuu måste jag återgå till min kära roliga underbara hemtenta! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback