Något bättre

Idag gick jag upp vid halv sju, åt frukost och gick ner med all tvätt till tvättstugan. Har mellan alla tvättar pluggat på rätt bra. Stor skillnad från igår, haha. Nu ska jag snart ner och hämta det sista och sedan ta en promenix och handla mat så man har det gjort.

Sedan blir det lunch och fortsatt pluggande. Ikväll sen så blir det spinning, oh så skönt.
Igår var vi på ki-balans och det var faktiskt riktigt skönt. Var ju på yoga i måndags och det var väl sissådär. Hade förväntat mig att ki-balans skulle vara ungefär lika, men det var mycket bättre. Man blev helt varm och mjuk i kroppen :) Superskönt! Så det lär vi gå på flera gånger.

Nu ska jag dyka ner igen och läsa om kolet och kvävets kretslopp. Woho så intressant.. eller inte.

Aja, ha det gött, tjoheeeej!


Saknar min fämäly!! <3

Kommentarer
Postat av: LORiEN

svar: tack så mkt :D <3

Postat av: LORiEN

svar: tack så mkt :D <3

2009-02-26 @ 18:48:20
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback