Gymmet och Daniel Breitholtz

Rätt lugn dag idag. Var en sväng till gymmet med Persson och gymmade väl ca 1 ½ timme. Skönt vare :)
När jag höll på och fixade lite inställningar på en maskin så kom Daniel Breitholz fram och frågade mig lite vad jag tyckte om gymmet och så ville han ha förslag på vilken maskin han skulle testa. Haha, han var rätt rolig faktiskt. Han bandande allt vi sa också, något skumt. Tydligen hade han fått nå uppdrag att han skulle testa och se hur det var i gymmet osv. Undra varför, haha!

Nu ska jag nog ge mig på disken och sedan börja laga mat. Städa lite borde jag göra också. Resväskan vill nog bli uppackad med. Har massa borde att göra, men om jag vill är en annan femma. Får se vad som blir av. Haha!

Byyyye!

Kommentarer
Postat av: jessica

kändismingel på gymmet. inte illa ;)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback