Finally

NU är allt klart!! Får hålla tummarna hårt för att jag ska slippa få nå komplettering i den här kursen. Oh, vore så skönt om den var över nu, haha.

Helgen har varit rätt najs. I fredags kollade jag Let's Dance, sedan kom Anders bror Erik och vi kollade film. Vad vare för nån? Hm, Bedtime stories tror jag det var. Ehm, inte så rolig direkt. Somnade nog mot slutet, så ja, så bra var den.

På lördagen var vi och bowlade och det var sköj det :) Sedan åt vi tokgod middag, fläskfilé i svampsås och klyftpotatis, yummi. Därefter kollade vi melodifestivalen. Ehm, ja vad säger man? Jag tycker de flesta låtarna var rätt bra, men de jag tyckte var bäst kom självklart inte med alls. Var väl okej att EMD gick vidare, men Molly? Ne, fyfan vad trist hon var.
Sen kollade vi på Rosemary´s baby. Film från 1968, var väl sissådär bra. Men måste säga att Mia Farrow som Rosemary var grymt bra. Slutet kan vi ju diskutera, hah!

Nu ska jag väl ta och äta något, sen bär det av till skolan. Börjar ny kurs idag, Beroendelära. Kommer nog bli riktigt intressant.

Ha det gött, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

var en riktigt galen helgen, men galen på ett bra sätt :) Riktigt härligt har det vart, och veckan börjar lika galet också! :D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback