Underbart..

.. att inte behöva sitta instängd i biblioteket idag. Skickade precis iväg vår uppsats till gruppen som ska opponera på den och Elin skulle lämna in den till vår handledare. Skööönt att slippa den. Fast ja, efter opponeringen lär det behövas sitta med den igen, men det tänker vi inte på nu.

Tänkte att jag alldeles strax,
när frukosten lagt sig, ska ta mig ut på en liten springtur. Därefter måste jag sätta igång med de individuella uppgifterna. Kuuul.

Sen vid 16 ska jag ner på stan
och träffa P. Ska kolla present till Carro som fyller år på söndag och present till mamma som fyller år imorgon. Sååå gryyyyymt tråkigt att inte kunna vara hemma imorgon när mamma fyller år, buuhuu. Superdåligt! Men måste tyvärr sitta hela dagen och plugga och på torsdag har vi opponeringen på morgonen. Drryygt! Men på fredag får jag åka hem och fira mamma i alla fall :) Tur det!

Nää, man kanske ska ta och klunka lite vatten och sedan snart bege sig ut på en liten joggingtur. TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback