Skratt + telefonkö

Idag var det skola på förmiddagen och då gjorde vi övningar då man skulle prata inför folk. Vi var indelade i små grupper och skulle berätta om något, typ vadsomhelst, och vår grupp valde filmer. Man skulle berätta flera gånger och tänka på olika saker varje gång, som till exempel hur man står, hur man pratar och hur kontakten med publiken var. Jag kände mig mestadels fånig när jag stod där, men lite småskoj var det i alla fall och vid några tillfällen skratta vi så vi grät, haha. Så ska det vara i skolan!

Efter skolan drog jag och Elin till stan för att kolla julklappar och jag blev nästan klar med mina klappar, ska greja dom sista imorgon efter skolan tänkte jag. Känns skönt att ha det mesta klart.

Ja, därefter när jag kom hem satt jag i telefonkö. Först ringde jag till ticnet för att skaffa våra biljetter till The last Bounce. Var tvungen att ringa och beställa dom eftersom mamma hade en presentbiljett hon ville utnyttja. Segt med telefonkö, för pengarna bara rinner iväg då. Därefter skulle jag ringa till Haléns och hamnade även där i telefonkö. Hade fått en betalningspåminnelse som jag inte tänkte betala eftersom det var helt fel. Men men, det ordnade sig och sedan var jag tvungen att fylla på mobilen. Yepp, ca 90 kr flög iväg där, mycket roligt, verkligen!

Annars har jag tagit hand om diskberget
och nu sitter jag och samlar krafter för att börja med maten. Ingen ork alls för det, blöh.

Vill ha hem min Anders nu!

Kommentarer
Postat av: Papsi

Eftersom mamma e så gammalmodig (presentbiljett av papper, fatta att de är år 2009!!) så får hon betala 90 kr tycker jag.

2009-12-10 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback