Opponering, träning och Sthlm imorgon!

Idag stod opponering på uppsatserna på schemat. Var ganska så nervös innan, både för att få höra vad ena gruppen hade att säga om vårat arbete och även inför att säga vår kritik mot en annan grupp. Det gick i alla fall bra tyckte jag. Kändes skönt att vi i vissa delar kunde försvara vår uppsats och visa de andra att de hade fel, hoho. Det var även lite småtrist att vissa inte kan se kritiken som en bra sak, som en hjälp, men men, det är dom det.

Efter opponeringen satte vi oss direkt med vår uppsats och ändrade det som behövdes ändras så nu är uppsatsen helt klar!! Typ underbart!!

Därfter var det bara att fara hem, käka och dra och träna lite. Ujuj, hade sett fram emot att få träna, men sen såg man vem som höll i passet och lusten försvann. Hon har så grymt tråkiga låtar och steg. Hon kan skrika "kom igen då, ta ii" när det är världens segaste låtar. Kände stundvis att jag bara ville gå därifrån eftersom jag blev så grymt uttråkad och less. Men men, jag stod ut! Imorgon blir det i alla fall bättre träning. Ska iväg och gymma på morgonen. Lovely!

Runt tre imorgon kommer Anders hem från jobbet
och då far vi och P mot Stockholm. Ska fira mamma på fredagen har jag tänkt och på lördagen firar vi Carro som fyller år på söndagen. Hoppas det blir skoj :)

Nu blir det tv-gluttande
och kanske något gott till det! Tjoheeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback