Helgen som varit + ny kurs!

Helgen var riktigt trevlig. I fredags när jag kom hem blev det lax till middag, tokgott! Sedan blev det idol med familjen. Riktigt jobbigt att se måste jag säga! Jag ville inte att någon skulle åka ut! Erik har varit tokbra hela tiden, Calle har utvecklats enormt och är numera grymt bra och Tove har jag alltid gillat för hennes speciella stil och grymma röst. Jag tycker alla de tre förtjänar att vinna, men ja, någon måste ju åka ut. Vet inte riktigt vem jag håller på i finalen nu heller eftersom båda är grymma! Men jag tror väl ändå att Erik kommer ta hem segern och det är han ju värd om han skulle göra det! Yes!

I lördags blev det lugnt på dagen och efter middagen bar det av till Carro för att fira henne. Det var jag, Persson, Carro och Carros kompis Sandra. Vi började lite hemma hos Carro och sedan for vi och lirade bowling i två timmar. Grrrymt skoj och det var tokjämt mellan oss i princip hela tiden. Riktigt skoj! Därefter drog vi in till stan och planen var ett ställe på Stureplan, men när vi kom dit blev vi osäkra på om vi skulle komma in eftersom alla verkade så mycket äldre än oss i kön, hoho, så vi bestämde oss för att dra till White Room. Tog väl en liten evighet att komma in, man var som osynlig i kön eftersom vakterna bara släppte in de som de kände och folk som stod på listan, men tillslut pallade jag inte mer så jag haffade en vakt och frågade om vi överhuvudtaget skulle få komma in om vi inte stod på listan och jovisst det skulle vi och det fick vi. Haha, man måste ta för sig för att det ska hända något i Stockholm. Insåg när jag stod i kön att jag verkligen inte saknar Stockholms nattliv, trivs mycket bättre i Gävle gällande det ;) Väl inne var det tjockat med folk och typ ingen luft, sugig musik på dansgolvet och på övervåningen där det var bättre musik, ja där fanns inget dansgolv, haha. Well well, efter tre tog vi nattbussen hem och kom hem runt fem. Ja som sagt, jag saknar inte nattlivet i Stockholm. Om man är ute i Gävle så kommer man hem på ca en halvtimme och i Stockholm tar det ca 2 timmar om inte mer, hahaha, crazy.

Yeye, märker nu att detta blir ett långt inlägg, haha, antar att det inte är många som läser enda hit ner, men men, jag fortsätter. Idag började en ny kurs; Pedagogiska kommunikationsprocesser. Har inte riktigt fått någon uppfattning än om kursen, får nog se imorgon vad som händer.

Just nu längtar jag enormt mycket efter jullovet,
ska bli så skönt att få tänka på annat!

Håller för tillfället på och rensar bland mina kläder
och än så länge är det i alla fall en liten hög på golvet.

Det tar alltid emot att slänga kläder, så jag tycker jag varit duktig idag, hihi!

Nä nu vill jag att Anders ska komma hem så vi kan poppa lite popcorn och se någon film :)

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: mammi

Min hög blev mkt större så jobba på

2009-12-08 @ 14:45:54
Postat av: Johanna

haha jag vet ;P blev några plagg till sen jag fotade i alla fall :)

Postat av: Körsbär

Skön läsning :)

2009-12-08 @ 23:15:44
URL: http://puruluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback