Dags att börja packa inför flytt

Ja, nu har jag äntligen kommit igång lite, har 2 kartonger klara än så länge. Riktigt jobbigt är det måste jag säga eftersom det är så mycket saker. Blir lite att man slänger ner lite allt möjligt i en kartong, så kommer bli spännande sen när man ska packa upp allt. Försöker i alla fall skriva lite på kartongerna vad de innehåller, så lite organiserat blir det väl.

Det fortsätter snöa här i Gävle och det är urmysigt och nu ser det även ut som att solen försöker titta fram. Finns det något bättre än när det snöar och solen lyser? Oh, det är så toookmysigt!

Idag tror jag att jag ska träffa P en sväng också, om hon hinner det dvs eftersom hon och T ska åka till Stockholm senare idag. Yes, hoppas i alla fall att vi hinner ses, kommer bli ett bra tag sen som vi inte kommer ses.

Nä nu dunkas lite musik och packningen fortsätter.

Vi hörs, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Papsi

visst är det mysigt med snön, jag har precis tagit en lunchpromenad i solen :-)

2009-12-18 @ 12:42:05
Postat av: Johanna

Ohh ja det är supermysigt :) Måste ta mig ut jag med, men just nu packar jag en massa :D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback