Babbelbabbel

Skola idag igen på förmiddagen. Vi fick göra övningar om motiverande samtal, att man ska ställa så mycket öppna frågor som helst, reflektera vad personen sagt och summera. Väldigt bra att vi får lära oss det!

Därefter for jag och hämtade ut och betalade biljetterna till The last Bounce.
Nice nice nice! Ska bli grymt skoj att se!

Annars har jag tagit hand om tvätten och slagit in alla julklappar. Så här tidigt har jag aldrig varit klar med alla julklappar, hoho, skönt skönt.

Äsch, jag har inte vettigt alls att skriva idag
så jag slänger upp ett klipp som jag hittade i en annan blogg. Grymt häftigt om jag får säga min mening. Jag hade lätt velat vara med, hur grym stämning verkar det inte vara liksom!? Kolla på hela, annars missar ni något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback