Äntligen har snön kommit!

Idag var det inga problem att gå upp och gå till skolan för det var ju hur underbart som helst att pulsa fram i snön. Vi har väl runt 3 decimeter snö här om inte mer. Humöret blir på topp och allt känns lätt för tillfället. Vad lite snö kan göra!

När jag tittade ut genom fönstret för en liten stund sen
såg jag en ensam cykel stå i cykelstället. Tyckte den liknade min väldigt mycket och kom såklart på att det var min också, haha. Glömde visst ställa in den igår.


Några andra bilder jag tog nyss
+ några jag tog med mobilkameran i morse på väg till skolan;


(klickbara bilder)

Ja, lite kort update från helgen;
i fredags blev det idolmys med familjen. Hade önskat att Calle vann, men men, så kan det vara. På lördagen blev det ljusstöpning och det var lika skoj som det alltid är. Speciellt kul var när pappa och Sten kom upp i lusse- och tomtekläder och sjöng för oss och sedan började rappa "Staffan var en stalledräng" Hohoho, helt underbart!

På söndagen bakade jag och mamma pepparkakor
och de blev grymt fina, hihi.


Nu ska jag fortsätta laga mat,
paj blir det idag. Sedan vid sju är det dags för träning. Lovely!
Tjohej!


Kommentarer
Postat av: mams

härligt med snö

2009-12-15 @ 21:58:54
Postat av: Johanna

ja verkligen :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback