Back on högskolan

Nu har skolan dragit igång igen och det känns väl lite både och med det. Kursen vi ska läsa nu låter i sig väldigt intressant, men kursansvarige är inte direkt min favorit. Idag blev vi även indelade i grupper. Det känns så "lågstadiet" att bli indelade i grupper. På ett sätt är det ju bra att vi inte får dela in oss själva i grupper eftersom det för det mesta blir likadana grupper då och man får även jobba med nytt folk. Men jag gillar inte när man inte har en egen talan om det. Direkt när en lärare numera säger att det är de som ska dela in grupperna, ja då känns det som man hamnat på låg/högstadiet igen. Kul? Nae!

Ja mycket mer än skolan idag har det inte direkt blivit. Har mestadels suttit på balkongen och läst och hur lovely är inte det? Har nyligen avslutat boken Vår lilla hemlighet av Toni Maguire. Hemsk bok som är svår att slita sig ifrån är väl min kommentar till den. Började på en ny bok idag också, Snömannen av Jo Nesbo. Verkar spännande :)

Nä nu har jag inget mer att säga, så haaaareeee!

Kommentarer
Postat av: *Em

Okej :) Haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback