Ny vecka, nya tag igen!

Helgen har varit skojig när brorsan varit här. Har blivit en del xbox-spelande och filmtittande (ja, eller Anders och Matte har tittat, jag har väl typ sovit som vanligt). Sedan var vi en sväng till Interpool i lördags och lirade lite biljard. Jag totalsög. Inser nu att det måste ha berott på den totalsugiga musiken där. What's up with that? Spelades hyfsat bra låtar när vi först kom, sen ställde sig en Dj där och spelade apmusik. Musik med typ 2 sound. Musik som man blir totalslö och ja som sagt totalsugig på biljard av. Ja, så kan det vara. Men trevligt var det i alla fall.

Idag vid ett bär det av till ännu en föreläsning om stress. Det ska bli intressant det så känns inte direkt jobbigt att behöva vara i skolan.

Ikväll sen då, ja vi får se om det bär av till friskis för lite träning. Vore skönt det så hoppas jag får med mig Erika och att det sen är något skojigt pass.

Ja, nu avslutar vi väl på samma sätt som de flesta inlägg.. med ett; TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Papsi

"luktar" dålig förlorare :-)

2009-08-31 @ 12:51:07
Postat av: Johanna

Eller så luktar det dålig musik ;D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback