Ikväll ska jag ragga!

Hoho, oh så fyndig rubrik.
Men jag ska i alla fall ragga ikväll. Eller snarare dansa ragga. Ska bli grymt skoj att testa på. Tråkigt att Persson är sjuk och inte kan vara med bara. Tycker så synd om henne som blir sjuk så ofta och det håller i sig under längre perioder också. Men idag hade hon i alla fall varit hos läkaren och fått antibiotika, så nu får vi hålla tummarna för att hon snabbt blir frisk.

Annars idag då..
Var på första föreläsningen på nya kursen Stress ur ett hälsoperspektiv. Mycket intressant måste jag säga. Ser fram emot resterande föreläsningar och hoppas att de kommer vara ännu bättre. Idag kändes det mer eller mindre som lite repetition, vilket inte är helt dumt det heller. Men det är ju såklart mer spännande att lyssna på nya saker.

Imorgon kommer brorsan hit och hälsar på. Grymt kul det :)

Nä nu alltså, nä nu blir det tv eller ut på balkongen och läsa.. hm hm..

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollade på ragga

verkar kul

2009-08-27 @ 20:55:13
Postat av: sannie

Ha en fin dag idag :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback