Gjort mig förtjänt av en öl

Ja nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av en öl. Men jag vet inte riktigt vad det är jag har gjort som får mig att förtjäna en öl. Men äsch, nu pratar vi inte mer om det.

Har precis diskat undan diskberget (kanske är det det som jag gjort så jag förtjänar ölen, vem vet) och nu sitter jag och lyssnar på Kings of Leon. Måste tipsa om deras låt Ragoo. Riktigt skön, verkligen. Ett annat tips är såklart att spela den på högsta volym.

Åh åh jag har ännu ett tips på en bra låt. Helt annorlunda jämfört med Ragoo, helt annan stil, men oh så grymt skön och man kan inte bli annat än på partyhumör. Låten är i alla fall Sonic Palms - On the Beach. På högsta volym, okey?
Här är videon och låten:



Jag tycker i alla fall att den är grymt skön!

Ja, nu kanske man skulle ta och äta lite middag. Orkar inte laga något, men som tur är så har jag rester från igår. Man är ju smart och gör stora portioner när man är själv hemma. Orken och inspirationen för att laga mat endast åt sig själv är ju verkligen noll så här måste man vara smart.
Pannkakor blir det för den som undrar. Ja, so long då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback