En rubrik

Började dagen med frukost och sedan en liten springtur. Kondisen är inte direkt något att hurra för, men tyckte ändå att jag sprang på hyfsat bra.
Därefter glodde jag tv en stund och sedan blev det balkongen, djungelvrål och en bok. Läser för tillfället Med ont uppsåt av Christiane Heggan och måste säga att den är riktigt bra. Spännande och det är svårt att slita sig ifrån den.

Annars har jag börjat packa lite inför onsdagen då det bär av till huvudstaden och födelsedagsfirande för brorsan. Längtar :)

Nä, nu kanske man skulle ta tag i disken som står och skriker på att få bli diskad.
Later!

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

sv: jo tack de är bra :)

måste ut och springa jag med.

Postat av: adina

jo jag tänkte på det, men det gäller väl bara att utveckla någon speciell teknik så kan man steka snygga pannkakor ;)!

lättare sagt än gjort.. hehe

2009-08-04 @ 18:52:29
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Fia

ne:P

Allt är okej nu:)

känns mycket bättre!:D

hur är det med dig då??

kram!!

2009-08-06 @ 23:10:50
URL: http://jagfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback