Ehh jobbjobbjobb

I helgen har jag jobbat mer än vad det egentligen var tänkt. Bytte pass med en kollega i lördags så då blev det 11-21.15, wiho verkligen och idag skulle jag varit ledig men hoppade in och tog ena halvan av kollegans pass, hehe. Halv(eller hel)segt, men man får tänka MONEY MONEY MONEY!

Annars har det inte hänt så mycket direkt.
Imorgon och på tisdag blir det korta pass på jobbet och sedan på onsdag morgon beger jag mig till huvudstaden för att fira brorsan som fyller hela 18 år då!! Helt galet :D Blir först gäster där på kvällen så så drar jag och brorsi ut för att ta nån öl eller så på krogen. Haha oh så skumt det är att brorsan snart är 18 år! Min lillebror 18 år, hallå? Galet!

Ja, sen på torsdag kväll eller fredag morgon bär det av till Gävle igen för ännu mera jobb. Men hey, inte många dagar kvar nu på jobbet. Typ 5!! Hoho, sen blir det seeeemeeeester i 2 veckor innan skolan börjar. Kan inte säga annat än LOOOOOOVEEEEEEEEELYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

hejsan, hur är det? :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback