ooh

Himlans bra med uppdateringar här ser jag. Skrivs inte bloggen av sig själv?
Ajajajdå, det trodde jag nog.

Ja, så vad har hänt då?
Massagekurs hela helgen och igårkväll och ikväll dessutom. Det är riktigt skoj och man får lära sig massor. Så nu är det bara att boka tid ;) Hohoho. Ska köpa massagebänk också, ännu bättre.

Ikväll är det massageprov då vi ska utföra en timmes helkroppsmassage. Rätt krångligt att komma ihåg allt, men det svårast är att hålla tiden. En timme låter mycket, men det är det inte. Man har liksom rätt många olika muskler att hinna med, haha. Får se hur det går. Skoj ska det bli i alla fall :)

Imorgon är det sista dagen på kursen näringslära så då ska vi redovisa. Woho, inte skoj. Hah. Men sen är den i alla fall slut så det är skönt. På torsdag åker jag och Elin till stockarnas holm och det ska bli sköj det. Får se vad som dyker upp på valborg.

Såå, nu vet ni lite.
Nu måste jag skriva klart en uppgift, tjooohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback