Oh, helg!

Hej och välkommen hit igen helgen, trevligt att ses.

Sitter och lyssnar på musik och äter pannkakor. Samtidigt så bakar jag bröd. Hela 3 st limpor, oho.

Var på föreläsning i morse, men vid rasten så drog jag och Erika hemåt. Ingen vidare bra föreläsning, så kändes inte som det var någon mening med att stanna kvar. Vi har så mycket annat att göra, med läsning och grupparbete bland annat.
Dessutom har jag tokmycket att göra i lägenheten. Det ska vikas mängder med tvätt och städas.

Imorgon får vi besök av mina päron och Anders päron. Första gången våra föräldrar träffas faktiskt. Helt sjukt att de inte träffats än, för jag och Anders har ju hängt ihop i snart 3 år, haha. Inte helt konstigt att de inte träffats i och för sig, för de bor ju ca 60 mil ifrån varandra. Jaja, det ska i alla fall bli skoj. Bjuder först lite på fika och sedan middag :) Kommer bli mys det!

Oh, nu luktar det gott här hemma :) Yummi yummi!

Ach ach, ni får ha det så bra folket!

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Papsi

Tack för en trevlig dag och en god middag. Det var riktigt roligt att träffa Anders föräldrar. /pkpm

2009-04-19 @ 09:21:59
Postat av: mams

man tackar för igår.God mat och trevligt sällskap.

kram mamma

2009-04-19 @ 09:28:12
Postat av: Johanna

Tack detsamma :)

Kramaar


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback