Massagekurs

Idag träffades vi i gruppen igen och blev klara med grupparbetena. Himla skönt att ha det klart i alla fall. Vid lunch gick vi och gjorde sista uppgiften där man skulle ut och äta en "dagens" och uppskatta näringsinnehåll osv. Erika och Micke åt lunch och jag tittade på. Åh, det är så roligt att vara mig ibland, speciellt om det är mat vi snackar om. Jävla allergier..

Jaja..

Därefter drog vi hemåt och Johanna fick äta sin lunch, woho. Sen satte vi oss på Erikas balkong och gick igenom musklerna i kroppen inför massagekursen som börjar imorgon. Åh, jag längtar. Ska bli grymt skoj att gå massagekursen. Lite smådrygt bara att den är över helgen då man hört att det ska bli så fint väder. Ja men då sitter vi inne vi :) Haha.

Håller på och lagar middag och gör lite pastasallad inför helgen eftersom det inte finns nån micro eller något där.

Nu ska jag äta tror jag. Orkar nog tyvärr inte vänta på Anders som kommer hem från jobbet vid halv nio. Stackarn, segt att jobba så långt hemifrån :/ Men han är grym han och klarar det strålande!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback