Fast and furious

Ja den var vi och såg igårkväll. Kanske inte min typ av film egentligen, men den var faktiskt rätt bra. Min favorit, Michelle Rodriguez, från Lost var med så det var skoj. Det var i princip spänning rakt igenom hela filmen, så kan nog allt rekommendera den :)

Gårdagen var mys. Hade inget speciellt planerat och det var grymt skönt. Vaknade hyfsat tidigt, åt frukost ute på balkongen i solen, lovely. Därefter blev det rätt lugnt. Bakade scones till lunch och sedan tog jag och Anders en liten promenad. Skådade de första tussilagorna, wihoo. Och just det, i fredags såg jag dessutom 2 st påfågelfjärilar! Underbart!

Till middag gjorde vi köttfärspizza och den blev grymt god. Kan verkligen säga att det blev en mysig dag och man blir så glad och mycket piggare av solen. Ge oss mer av det.

Idag vaknade man dock till grått och trist väder. Regn, woho.
Kan vara mys det med, men hade hellre velat haft soool idag med, så hade man kunnat sitta ute på balkongen och pluggat.

Jaja, nu ska vi äta lite blåbärssoppa med keso till lunch. Tjooheej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback