Man hittar ...

Man hittar alltid något annat att göra när man egentligen måste plugga. Ja, är det inte något på tv, så finns det alltid något att göra i lägenheten som är roligare. Städa, diska.. ja till och med det känns roligare.

Idag hade jag ställt klockan på 7 för att jag skulle upp och plugga. Satte igång datorn och hittade såklart massa annat att göra som var roligare, läsa bloggar, kika runt på aftonbladet, facebook. You name it!
Sedan började reprisen med top model och det är ju också roligare än att sitta med näsan i Naidoo och Wills bok. Därefter föreslår Anders en promenad och tittar man ut genom fönstret så kan man ju inte säga nej till det heller. Underbar promenad blev det. Solen lyser och allt, suupermysigt!

När vi kommer in kokar vi lite kaffe och sedan sätter jag mig faktiskt och öppnar boken!! Läser en hel sida till och med!!! Och sen hamnar jag här och skriver. Allt för att komma undan pluggandet. Oh vad duktig jag är!


Nu till något ännu roligare.. HELGEN!
I fredags fyllde min kära pappa 50 år (höll på att skriva 70 där, oops) så jag och Anders åkte ner till Stockarnas holm för att fira honom. Det bjöds på oxfilé, klyftpotatis, svampsås och chokladpannacotta :D Inte allt det ihop såklart (kanske inte var en självklarhet för någon därute i och för sig, förlåt för det).
På lördagen.. håll i er nu.. då var det 70ÅRS KALAS!!! Ja jag skrev faktiskt rätt nu.. Vi slog två flugor i en smäll och firade både pappa och mig. Jag fyller 20 snart så det var ju en perfekt lösning det. För er som kan räkna så blir 50 + 20 = 70 :) Förstår ni nu?

Smoooockat med folk blev det! Vårat vardagsrum är på, ja typ 32 kvadratmeter och på den ytan var det kanske 43 st sammanlagt. Wuhuu! Massor med trevliga människor samlade :) Vi höll på i 12 timmar, haha. Första gästerna kom strax efter klockan två och de sista gick strax efter två. Alltså.. dom gick inte direkt då dom kom, utan tvååå på natten för de som inte förstod.

Åh vet ni?
Jag orkar inte skriva mer nu...


tjohej!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Snygg finish bäjbi :D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback