Musik och koffein

Ja, musik och koffein, det behövs nu för att hålla mig vaken och vaken måste jag vara ett bra tag till, tyvärr.
Det är inte mycket som fastnat i mitt huvud än. Det enda som snurrar runt där är begrepp och ord som jag inte riktigt vet vart jag ska placera.
Biomedicinsk inriktning, vad var det nu? Var det en sjukdom? Nej, fan fel igen. Humanistisk inrikting då? Hade det något med hälsa att göra? Hm, ja kanske. Woho!!!

Alltså, seriöst, jag är för trött. Kaffet var inte speciellt gott heller. Fick ta snabbkaffe för jag orkade inte leta fram kaffemokajängen som ligger längst ner i diskstället. Slevade i ett x antal skedar med snabbkaffe, kanske det är anledningen till att det inte smakar så gott?

Vill gärna se att kaffet ger lite effekt nu tack, annars somnar jag..


zzzZZzzZzzZzZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback