Jag säger blöh!

Blöh blöh blöh, ingen idé att publicera detta antar jag..
..men oops, jag gjorde nog det ändå!

Åh så segt, åh så segt, åh så seeeeegt!
Jag varken orkar eller vill plugga nå mer. Någon som vill göra det åt mig kanske?

Idag har jag varit i skolan hela dagen känns det som, eller okej från 8.45 - 13.30, men ändå! Det är alldeles för länge dagen innan en tenta. Supersnällt att lägga in ett arbete med intervju och redovisning dagen innan, verkligen. Det var ju inte bara att åka dit och göra sin redovisning och sedan dra, nej, man skulle stanna kvar och lyssna på minst 5 stycken andra redovisningar också. TACK för att hela förmiddagen gick åt för det.

Klagoblogg, jamenvisst är de det!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja kolla ikväll så får du själv se=)

Postat av: Hanna

Allt bra ? :)

2008-10-29 @ 16:01:35
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha. Jobbigt ! Med mej är allt bra ! :D

2008-10-29 @ 20:13:25
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback