Antonovsky, Antonovsky, ja Antonovsky..

Sitter och läser Antonovskys spännande bok Hälsans mysterium. Ja, visst låter det spännande. I början var den det, men nu är jag bara less på hur boken är skriven. För många okända ord för mig, löpande text utan mellanrum och namn som dyker upp titt som tätt som man inte har någon aning om vem de är. Själva innehållet om KASAM och så vidare är intressant, men upplägget i boken är så trist. Blöh säger jag bara!

Idag blir det att ta tag i uppgiften vi ska göra utifrån boken. Sen blir det nog en lite jogging tur med Anders. Kommer bli skönt att komma ut lite efter allt pluggandet. Sen ska jag hem till Persson och äta middag. Gissa vad det blir? Tacos såklart ;D Vad annars?

I helgen som var så var vi hemma och hälsade på familjen i Sthlm. Mys det :) Var också och köpte en ny fin tv :) 32'' plattv! Woho! På fredag när päronen kommer och hämtar upp oss för att åka till stugan så kommer de med tvn också.

Nu måste jag skriva vidare om KASAM. Får se om jag överlever det så att det blir något mer inlägg här. Wohah!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback