7,5 grader

Helgen har varit supermysig! Spenderades med mor, far och Anders uppe i stugan i Dalarna.
Haft riktigt tur med vädret, sol och mestadels varmt. På förmiddagen i lördags tog vi en promenad runt en led uppe i skogen. Mycket uppför så flåset var igång rejält, haha. Vi kom hem med ca. 14 liter trattkantareller. Yummi!
Efter middagen rullade vi ner bastun till sjön, svettades lite i den och sedan hoppade vi i sjön. 7,5 grader varmt (kallt?) var det. Wuhu. Rätt skönt att springa in i bastun sen igen ;P Riktigt mysigt var det. Bastu, bad och en bira utanför i månskenet :)

Tycker det är lika roligt varje gång när posten kommer, haha och idag fick jag den roligaste. Fick ett eftersänt stort kuvert. Då undrar man vad för spännande det var i. Kan ni gissa? Jo, det var ett annonsblad från mitt förra jobb, Coop Extra. Från vecka 41. Vad sägs om det?

Jaaa alltid lika roligt att läsa min blogg va? :)

Längtar tills nästa helg! Då blir det 70 års kalas för mig och pappa!! Wohhahhiiihuuu!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

<3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback