Tomtegröt!

Igår gjorde vi gröt till middag. Tomtegröt, fast utan tomtar i.
Vi ska strax äta det till lunch också, mums :)

Annars idag händer inte så mycket mer än att jag måste plugga som en galning. Alla muskler och skelett på latin måste sitta, för nu är det inte långt kvar till tentan. Nästa torsdag är det som gäller!

Vill ta en promenad i det fina vädret också, det måste vi unna oss, så duktiga som vi är med pluggandet och jobbsökandet :)
Fast jag kan ju knappt gå. Har sån galen träningsvärk från springturen igår. Ja, armarna är dom enda som inte blev utsatta för träning igår, så dom kan jag röra. Lite i alla fall, för rör jag skulderbladen värker det. Haha, oh så otränad man kan bli.

Nu ska vi äta tomtegröt och sedan ta en liten promenix :) Myys!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bastukungen

Du som pluggar om kroppen borde väl veta att det är viktigt att stretcha efter träning :-)

2008-11-17 @ 15:18:31
Postat av: Johanna

Hej du Bastukungen ;D

Jag som pluggar om kroppen vet att stretching inte motverkar träningsvärk. Värken visar att träningen har givit effekt.

Här har du en artikel där det står lite om det:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3773604.ab

Mvh Johanna

2008-11-17 @ 18:19:17
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback