Nämen hej!?

Internet har legat nere sen i måndags. Någon jävel som tände på en madrass eller så ute i trapphuset i en lägenhet, folk hoppade ut genom fönstren och internettjohejsan dog då.
Man är lite smått handikappad utan internet. Bara såna små saker som att kolla tv-tablån (jaja, det kan man göra på text-tvn, jag vet) och slå upp ord! Ja, det hade jag behövt idag medans jag pluggade! Tokmånga svåra ord som jag inte förstod.

Och för Anders då som söker jobb, ja då blev det lite halvkrångligt, eller helkrångligt.

Idag har jag pluggat hela dagen lång, med undantag från lite små (läs:långa) pauser då och då. Imorgon, ja då är det tentadags. Jag vill inte!!!! Jag orkar inte!!!!! Aj palls nicht!!!!
Jag undrar om jag är tillräckligt förberedd? Hm, skulle inte tro det. Det är alldeles för mycket olika saker att lära sig, tror jag kommer blanda ihop det eller få blackout. Jopp!

Riktigt läbbigt med tentamen, känns som det är 100 gånger mer allvar än ett vanligt prov man hade i gymnasiet. Jodu, på högskolan då är det allvar serru!
Klarade förra tentan btw :D Det trodde jag INTE! Verkligen inte allstå! Jag hade missat att plugga på så mycket, men ändå gick det vägen, cooolt!

jaja

Hörde idag ett nytt band på mtv, nytt för mig i alla fall. Har inte hört talas om dom förut, men Kings of Leon heter dom. Någon som känner igen dom?
Riktigt bra, har snart lyssnat på hela albumet - Only by the night - och jag gillar samtliga låtar.

Åter till pluggandet en liten stund - sen sängen - sen upp och göra tentan. Buhu!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback