Måste bara..

.. tala om att jag köpt högtalare till min lilla bärbara :) Hur kul som helst!
Nu är det inte bara Anders som kan dunka musik i lägenheten ;) Wuhu!

Idag är jag ledig, underbart!
Inget speciellt planerat, ja förutom en promenix om en stund med bäjb! Inte så jobbigt att ha det planerat kanske.
Sen får jag se vad jag hittar på.
Har lite som skulle kunna göras här i lägenheten. Har köpt ett skåp in till badrummet som behöver fyllas, sen köpte vi nya knoppar till köksskåpen och så ben till tv-bänken så den kommer upp lite. Ja, vi får se vad det blir idag!

Lite plugg måste jag nog klämma in lite. Kanske kanske kanskeee!
Har rätt mycket som jag måste lära mig. Eller snarare väldigt mycket! Alla skelettdelar, muskler och leder på latin! Sen måste jag även fatta hur en cell ser ut och fungerar. Kul va? :)

Nu ska jag dunka lite musik och dricka klart min kopp kaffe. Därefter blir det promenix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback