Hej, jag är trött!

Väääldigt trött!
Ja, men gå och lägg dig då!
Ahmeen, Anders och Robin pumpar luftmadrass. Kul nattunderhållning.

Ikväll har vi spelat x-box, glott idol (*buhu* att Robin E åkte ut), spelat ännu mera x-box och sedan har vi nu spelat monopol i några timmar. Tog aldrig slut, haha. Brukar vanligtvis tycka att det är världens drygaste och tråkigaste spel, men ikväll var det skoj! Att man var så trött gjorde det ännu roligare, då skratta man åt minsta lilla. Jag kom sist, men min spelpjäs (väderkvarnen) fick åka runt med Big Ben resten av spelgången. Kan ni tänka er?

Jaja, jag är trött.

Gooooood natttttttttttttttttttttttttttttttt väääääärldeeeeeeeeen!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Wiee :D jag vann monopol :D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback