Heelg!

Igår vid 10.30 då fick jag heeelg, tokigt underbart hallåå! Tentan gick rätt snabbt och smärtfritt, tror jag greja den, men ska inte hoppas för mycket.
Satte oss därefter i kaféterian en stund och pustade ut. Nu har vi en helt pluggfri helg att se fram emot. Känns som ett tag sen nu.

Laddade sedan upp för en kväll med massa gott, godis och chips. Men så får jag ett mess från Persson som ville träna och ja, det kan jag väl inte säga nej till, för det var ju ett tag sen. Så av blev det till träningen där vi skuttade på rätt bra. Idag har jag träningsvärk, så träningen satt bra. Var nog ett tag sen jag tränade armarna, haha.

Hallå, vart tog vintern vägen föresten? Ser endast några småfläckar med snö utanför. Örk vad tråkigt. Jag vill ha massor med snöö. Jag och Erika som hade tänkt åka pulka idag ;) Maha! Blir nog lite svårt nu, buhu!

Nu ska jag nog koka mig en kopp te eller kanske en kopp kaffe. Hm, svårt val.
Uppdaterar vad det blev för något lite senare ;) Moahha.
Förstår att ni är spända inför valet, men håll ut, jag berättar sen!!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback