Här var det dött :)

Ja och inte har jag något vettigt eller intressant att skriva heller.

Men lite update kan jag väl slänga in för er som är intresserade!

Var hemma i Stockholm i helgen och firade min 20års dag! Både bu och bä för den helgen.
Mysig dag med mamma och Anders på fredagen. Var en sväng på ikea och köpte lite smått. Sedan en sväng förbi Coop Extra för att hälsa på gamla arbetskamraterna. Var väl inte speciellt lyckat det för ingen av mina favoriter jobbade just då. Typiskt!

Allergi - Adrenalin - Ambulans - Sjukhus.. Ja så slutade kvällen. Bu antagligen?

Så seg och trött dagen efter det, men av bar det för att vara med när kusse Dannes dotter döptes :) Riktigt trevlans!

På kvällen åkte Anders, jag, Carro, Persson och Tony och spelade, körde, rullade, kastade bowling! Ja något sådant.
Lite smått med bu där också. Kände mig lite osynlig i baren skulle man kunna säga. Gah! Jag är för liten, hahaha!
Men för övrigt så var kvällen riktigt lyckad :)

Hemfärd på söndagseftermiddagen dårå. Bu där med. Fick konka två väskor, ett skåp till badrummet och en fullproppad påse med presenter och annat grejs. Kul!
Det gjorde ju inte saken bättre att busschaufförgubben kom sent, körde i slowmotion och skulle sakta in vid alla bussstationer för att kolla om det stog någon där. Kommer till stationen precis när tåget rullar in. Kutar in, försöker skynda på stämpelmaja, kutar ner för trappan. Whey! Med all packning. Åh så roligt det var :)

Så, det var denna helg.

Måste bara slänga in ett wow åt SJ som för en gångs skulle var i tid. WOW!


Tjingelingpling tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback