Goderkväller!

Goderkväller allesammans!

Sitter här, nyduschad, och dunkar musik. Åh vad jag älskar mina högtalare! Det dånar där jag sitter, mohah.
Anders tycker jag spelar samma musik hela tiden. Bara för att jag hittat nån låt som jag tycker är extremt bra, så vill jag spela den extra mycket och det gillar inte han. Men, hahah, jag spelar vidare jag!

Idag har jag lärt mig fler muskler. Var i skolan en bra stund idag och pluggade tillsammans med några klasskamrater. Några framsteg kände jag. Imorgon ska vi ses igen och plugga vidare. Prima, snart kan vi allt!

Nästa vecka någon gång kommer en skiva dumpas ner i min brevlåda. Hoppas jag i alla fall. Jag är ett duktigt fan (fint det lät) och beställer skivan, även fast den legat ute så man kunnat ladda ner den länge nu. Dark Horse är det by the way. Åh vad jag längtar!!

Nu ska jag koka lite te och försöka plugga lite, innan desperata börjar. Woho!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback