Goderafton ;P

Sitter med näsan i pluggböckerna och försöker förstå mig på cellen, allt med DNA, m-RNA, t-RNA och blablabla. Det vill inte fastna, ahjo beror nog på att jag inte fattar det jag läser. Anteckningarna från föreläsningen fattar jag inte för jag är så dum att inte skriva mer utförligt. Tror för stunden när jag sitter på föreläsningen att äsch detta fattar jag väl sen, men icke! Boken är dryg också, där står det alldeles för utförligt och de använder sig av ännu mer krångliga ord. Har suttit och sökt på internet och hittat en del fakta i alla fall. Tror jag förstår lite :P Haha, framsteg!

Oj så spännande det där var va?

Idag har det varit en lång dag i skolan. Började med redovisning av muskler i gympasalen för att därefter köra en styrkeövningsbana för att testa alla muskelövningar. Rätt kul det faktiskt.
Efter lunch blev det en mindre redovisning i smågrupper. Hade lite frågor om muskler som vi skulle besvara och gå igenom. Det var segt och jag trodde aldrig det skulle ta slut. Puh!

Igår och idag har jag hört att någon granne spelar typ flöjt eller något liknande. Haha, låter så muppigt. Måste väl säga att det är tur att det är flöjt och inget annat instrument :P

Jaja.

Har det lite mysigt nu när jag pluggar i alla fall med tända ljus, lugna favoriter och en kopp te :) Går mycket bättre att plugga då måste jag säga.

Snart kommer Anders hem också :) Äntligen! Känns som evigheter sen, haha, när det bara har gått några dagar. Inte så konstigt det i och för sig eftersom man träffas varje dag annars. Ska bli skönt att få hem honom nu, det är så tomt annars.

Jaaajaaaa, ointressant och ostrukturerat inlägg, men så kan det bli, haha ;P

Måste plugga vidare nu lite innan Cityakuten börjar! Woho!

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: jessica

japp, asgott var det ;)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback