DEN ÄR MIN!!!!!!

Jösses vad snabba dom är på CDON.com, hallååå!
Jag bokade Nickelbacks nya cd för ett tag sen, igår kom den till Sverige och idag sitter den i min dator och dunkar!!!
HALLÅÅ, snabba eller vaaaad?

Älskar den redan! Ohhh, så glad jag är! Denna gjorde min dag!!





Idag är det föresten Elisabet(h)ornas dag! Alltså min, mormors, mammas, kusinernas, mosters, kusinbarnet, Karros och Jessicas ;)

Många Elisabetor och Elisabethor ;D

GRATTIS TILL OSS ALLA!



Idag då.. Har varit i plugget en stund och lärt mig ännu mer muskler. Det första och sista jag tänker på när jag vaknar och somnar är muskler och skelett. Haha, jag rabblar nog dom i sömnen också.
Idag har jag och Erika lagt upp schema inför tentan. Haha, galet, plugg hela tiden. Imorgon ska vi lära oss allt om själva benen och muskeln, hur dom är uppbygda osv. På fredag och i helgen då är det cellen som gäller. Whey! Nästa vecka, ja, då är repetition på ALLT! Det är inte direkt lite som vi ska lära oss. Tur är det väl att vi inte ska lära oss exakt alla muskler, haha, utan "bara" dom stora.

Ja, nu blir det plugg och en kopp te och MASSOR MED NICKELBACK!!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack tack tack :)

Postat av: Bastukungen

Grattis på namnsdagen gumman /pkp

2008-11-19 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback