Vad ser jag fram emot?

Ja, just nu.. fan, ingenting!
Måste bara tacka för det! Tack du!

Ska börja jobba mer, typ heltid?
Finns väl en gnutta av roligt med det. Får se hur det blir att slippa sitta i kassan hela tiden. Men kan inte påstå att jag ser fram emot det direkt.

Sommaren? Ja, där kanske det finns något att se fram emot. I alla fall då jag åker till stugan. Underbara Dalarna!

Jag hoppas hoppas hoppas att jag får börja plugga till hösten, för annars, vad fan ska man då göra? Jag vill inte jobba mer, så trött på det. Längar tillbaka till skolan.
Skulle vara underbart om jag och P började plugga i samma stad :) Håller tummarna för det!



Jag har kommit på en sak att se fram emot!!
Att livet blir roligt att leva igen, att lyckan åter finner mig, att vår kärlek får mig att må bra igen!


Jag saknar oss så himla mycket! Gör det bra igen! Nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback