*SUCK* !!

Heldag i skolan idag. Inte okej. Föreläsningarna är inte speciellt spännande så där håller jag på och somnar. Skönt att det är sista föresläningen imorgon, men ändå läbbigt att det är det för då vet man tentan närmar sig med stormsteg. Ojojoj, om ca en vecka gäller det och vad kan jag? Öh.. tomt!

Idag så har vi dissekerat hjärtan. Japp, det stämmer. Gris- och fårhjärtan. Rätt spännande faktiskt. Vi skulle bla. urskilja vart kammrarna, förmakarna och segel- och fickklaffarna satt. Fascinerande hur ett hjärta är uppbyggt. Satt och klämde, klippte och pilla på det. Haha, lite kul.
Sedan blåste vi också upp en lunga. Jäklar vad mycket luft det går i egentligen. Skulle vi inte ha revbenen runt om skulle vi blåsas upp som en ballong. Eller nja, kanske tog i lite dära.

Nu måste jag göra något väldigt roligt. Kan ni gissa vad det är?
Självklart är det pluggggga. Har verkligen noll motivation för det, *suck*. Det är alldeles för mycket och man har noll hum om vad det är man ska fokusera mest på. Allt kanske? Hujja.
När det är så mycket blir det lätt så att man inte kommer igång alls. Vet inte ens vart jag ska börja? Måste verkligen skaffa mig mer struktur på pluggandet. Sluta skriva här kanske och sätta igång med pluggandet. Ja, det kan ju vara en början.

*Suuuuuuuuuuuuuuck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback