Tjenahejsan!

Måndag igen då.
Idag har det inte blivit mycket gjort. Ledig från skolan, men borde verkligen ha pluggat. Fanns tyvärr ingen som helst ork för det bara. Ja, så vad har hänt idag då?
Sov rätt länge imorse, glodde tv ett bra tag, långpromenad med Anders, handlade, suttit vid datorn, lagat mat och kollat film. Åt mat också i och för sig.
Filmen vi såg på var Himlens hjärta med Mikael Persbrandt, Lena Endre, Maria Lundqvist och Jakob Eklund. Hm. Skådespeleriet kan jag inte alls klaga på, grymt bra faktiskt från allihopa. Men annars vettetusan. Hela filmen handlade om otrohet och det var ju inte alls deprimerande, nej nej. Kom och tänka på en sak efteråt också som var lite lustigt. Att i filmen så var endast de skådespelare som jag nämde nyss med. Inte en endaste statist. Denna film kan inte ha kostat mycket att göra. Scenerna utspelade sig dessutom bara på typ 6 olika ställen. 2 sovrum, 2 kök, 2 vardagsrum. Haha, lustigt!

Jaja.

I lördags fyllde Carrolinis 20. Jag och Persson överraskade henne och åkte hem till henne med presenter, blommor och ballonger. Fikade lite först och åkte sedan vidare till Jakan för lite shopping, första rundan på systemet för henne och sedan en fika.
Därefter åkte vi hem till henne och åt middag och förade lite. Mys mys var det och aldrig kom vi iväg heller. Haha. Började med att vi bestämde en tid och flyttade fram den hela tiden. Tillslut kom vi i alla fall iväg, några lite väl på lyset.
Kan i princip korta ner berättelsen och säga; konflikter med vart vi skulle, tjaffs och alla förutom Carro och jag åker hemåt. Var helt okej på krogen sen, men surt att det inte blev som förväntat.

Nattbussen var rolig också. Det var 5 min kvar till Kungsängens station och då sätter nån jävel igång med att röka på bussen (åh applåder dumjävel). Busschauffören blir förbannad och stannar bussen och ger de ett dilemma; gå av bussen eller så ringer jag polisen. Klart dom inte går av, utan dom skriker och hotar honom istället. Bra bra!
3 väktar-bilar kommer, grabbarna som rökt ringer en taxi och försöker åka med den istället, men väktarna stoppar dom. BRA! Polisen kommer och vi andra på bussen måste kliva av bussen och vänta på ersättningsbuss. KUL!

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Det är antagligen ingen som orkat läsa enda ner ändå så. Haha!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback