Tentaplugg + akupunktur

Hallåj!
Ja, nu var det ett tag sen man skrev något här. Har inte riktigt haft tid eller ork att göra det. Inför förra tentan hade jag minsann tid, eller ja, jag tog mig tid. För blogga var ju liksom roligare än att plugga.
Kan inte påstå att det är roligare att plugga nu än förut, men nu har jag verkligen inte tid. Jag är så less på allt som har med fysiologi att göra. Alla dessa hormoner, renin, glukagon, ADH, tyroxin, blablablablablabla. Nej det är så mycket så inget ens blir intressant. Vill bara ha detta gjort. Urk!

Imorgon är det som gäller - tentadagen - uuh, lite smått nervös och typ ja liksom väldigt stressad!

Igår var jag för första gången på akupunktur. Spännande måste jag säga och det var så roligt för han som jobbade med det var så positiv till förändring. Han verkade väldigt mån om att göra det bra också. Själva akupunkturen var lite småskum, halvobehaglig ibland, men jag tror jag vänjer mig. Han stack lite nålar i mina ben och armar, sedan snurrade han och talade om hur och vart jag skulle känna av det. Det var som en ilning precis där han sa att det skulle vara och sedan tex längs hela benet. Ja, skumt, men intressant och spännande. Ska dit imorgon också efter tentan. Hoppas hoppas på förändring!

Har ont i mina händer, längst ner på handflatan, mot handleden. Knölen där typ.
Vi hade hjärt- och lungräddning i skolan idag och det är därför. Haha, dockorna är inte direkt mjuka och man höll på ett bra tag och tröck och tröck. Så, ja nu har man fått ett kompetenskort med namn och allt på. wuhu!

Jaja, åter till tekoppen och pluggandet. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback