Eyy!

Hallåjsan på dåjsan!

Igår skrev jag tenta, inte kul, *suck*. Tror tyvärr det blir omtenta, men vad mer kan jag vänta mig liksom? Hade pluggat alldeles för dåligt. Eller, ja, jag hade väl gjort mitt bästa, men inget ville sätta sig i min tröga skalle. Örk!

Efter det bar det av på akupunktur igen. Kände mig som en nåldyna, hur nu de känner sig? Eller ja, kanske som jag kände mig när jag låg där med alla nålar i mig?
Skuuumt det här med akupunktur. Riktigt skum känsla som knappt går att förklara. Ilning, impuls, ja något sådant känner man när nålen skruvas lite. Längs hela benet, under muskeln, längs armen. Eller så istället för en ilning kan man känna att det drar ihop sig runt med nålen. Ja, typ något sånt.
Jaja, jag håller mina tummar och tår för att det ska hjälpa mig. Oooh, så underbart det vore om det skulle det!!

På kvällen sen så kom Persson och Tony hit på middag och det var mys. Kollade film sedan också. Ghost town tror jag den hette om jag inte minns fel. Rätt bra faktiskt.

Idag, första dagen på lovet, ooh, så underbart. Sov länge, segade länge. Sedan roade jag mig med att slå in julklappar och plantera om blommor. Höhöhöhöhö.
Vad har man gjort annars då? Ööh, glott tv, lagat mat, ätit mat, glott prison break och sedan runt halv nio, då gick vi utanför dörren för första gången på hela dagen. Blev en snabb visit till ica för att handla godis. Haha, så bra vi är.

Imorgon bär det av till Dalarna och stugan. Sååå myyyyyys :)

Nu ska vi glutta ännu ett prison break - avsnitt.

Ha det gött allesammans och GOD JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback