Satördäj!

Vad hände med det fina vädret?
Just det, jag är ju ledig, måste vara därför det regnar. Men ja, jag gillar regn så det gör inget.
Sitter här med en kopp kaffe och gluttar lite smått på So you think you can dance. Var nyss en grym grym grym poppare! Wöw!

Idag då? Vad händer?
Mitt rum ropar på mig; "Stääda mig, stäääda mig". Ska jag, ska jag? Örk, är inte på humör för något alls. Man ska inte somna med dåligt humör, för då vaknar man så också. Ett tips bara.

Har i alla fall något att se fram emot idag. Middag med p och c! Sedan.. Utgång! Det var ett tag nu sen vi hittade på något tillsammans. Vi har alltid den oturen att vi aldrig är lediga alla 3 tillsammans. Då menar jag aldrig! Så det kommer bli sköj!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Så vad sägs, ska jag lägga ner det här. Huh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback