Jamenvisst är jag dum :)

Orkar du inte läsa skit, hoppa då över denna text nedan;

Var lite fundersam på varför inte min adressändring hade gått igenom som jag skrev i förra inlägget. Fick i förra veckan en brev från adressändring att jag skulle kontrollera min ändringar och sedan skicka en bekräftelse. Så det gjorde jag, men något som jag missade var att jag behövde ju betala in en summa för att få eftersändning av min post. Hade fått för mig att jag inte behövde någon eftersändning, men jodu, det fick jag förklarat av de i kundtjänst på adressändring, att det behövde jag. Annars skickas posten, som inte fått min ändring, tillbaka posten till avsändaren. Man känner sig så smart! Hah! Att jag inte kunde lista ut det där själv?

Intressant fakta?

Inte för att detta blir mycket intressantare...

Har än så länge hunnit packa upp 2 st lådor till. Har tagit sådan tid för det var lådor med köksgrejor och dem behöver ju diskas också innan dem används. Jöbbigt!

Ska väl fortsätta med det nu tror jag. Skönt att få det gjort :)

Skriver kanske mer sen?

Pöss pöss LIKSOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback